4.12.11

Igår hade jag en jävla svacka alltså, men när jag som allra mest undrade vad tusan jag gjorde i mitt Bromma-rum kl. 21.30 en lördag kväll, och fiskade upp telefonen för att... jag vet inte riktigt, men jag kom åt någon funktion på telefonen, och en info-ruta dök upp. Med texten "Ingenting att ångra". Så jävla symboliskt. Och fint, så jag lever efter det nu.

Åker hem fo real om 11 dagar, det känns konstigt och väldigt skönt. Om en och en halv månad är jag göteborgare fo real. Det känns ännu konstigare, nästan surrealistiskt. Och väldigt skönt.

... Har noterat att det är populärt med jul-spellistor. Jag ville inte vara sämre, så nu har jag komponerat en högst personlig och ganska fin december/jul-spellista. Så för den som vill ha en populärmusikalisk inblick i min hjärna, varsågod.

2 kommentarer:

  1. haha, för några timmar sedan tänkte jag: nu är det nog inte långt kvar tills jens lägger upp en jul-spellista. FÖRUTSÄGBARA UNGE MAN

    SvaraRadera
  2. Miss you mate... :( (CD-B)

    SvaraRadera