31.8.11

Tänkte bara meddela att rektorn på Stockholms universitet hävdade att man har goda karriärmöjligheter efter att ha studerat vid universitetet, han exemplifierade med Fredrik Reinfeldt, Annika Falkengren samt prinsessan Madeleine. Just det här, i kombination med de orange och blå ballongerna som prydde campus-området på intro-dagen idag och fick det att kännas som en moderat valvaka (nu har jag i och för sig inte varit på en sådan men jag tänker mig att de har orange och blå ballonger) gör att jag känner viss oro. Rätt vad det är kanske jag skriver ivriga frihandelspåhejar-inlägg och köper aktier, och det vore ju otäckt, minst sagt.

Tur då att jag skrev på en protestlista mot bostadsbristen. För att väga upp, liksom.

1 kommentar:

  1. Önskar dig lycka till i din framtida karriär som prinsessa (?!)

    SvaraRadera